oopsi dajsi....

Hallå där allaihopa, jag har inte skrivit på länge... har absolt inte haft nån blogglust... vet inte om jag ska fortsätta blogga eller om jag ska lägga ner, vad tycker ni guys???
Nu sitter jag här med Rebekka, säg hej Rebekka. Hallå allihopa! Det var Rebekka :) vi sitter och pratar och har trevligt. Baba sitter nere och har trevligt, vi ska snart dra dit men först ska vi blogga.
Idag har jag varit med Rebekka hela dan, eller från 4 iallafall. Det har varit ganska så kulit. Vi har tittat på kaniner,sett tv, lekt med hundar,ätit m.m.
Sen snart så ska vi typ gå ner till dom andra.

Igår så hade vi NO-prov och det gick inte sådär jättebra precis, fast jag plugga mycket..
sen på måndag har vi matte-prov, hoppas det går bra. Vi har även prov på tisdag, då har vi svenska oh SO.
Men snackar mer nån annan dag, kanske imorrn.

Så vad tycker ni? ska vi ha kvar blogga eller lägga ner den? Kommentera!
Puss bah

//Maxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0