MTM

tjenare maxi här!
jag stog och kolla igenom mina cd skivor och då hittade jag min gamla mtm skiva! hahah fy fan vad konstigt man lät...
jag minns när vi höll på att skriva låtarna och så, hahahah min grupp sög fast ändå var det vår låt som var bäst typ...
aja
i helgen har jag varit med davi, vi har dygnat sen i fredags, jag är ganska trött
snart ska vi gå och diska och typ plocka bort efter oss och städa mitt rum:]
just nu sitter vi och lyssnar på kompispris, jävligt bra låt asså!ICA-Jerry feat. ICA-Ulf – Kompispris
idag ska jag boxas som jag inte gjort på länge, det taggas som fan. jag ska även fira mickiz som fyller 14 år idag, grattis!
igår kväll satt vi och såg film och webbade med Nora som inte fyller 14 år idag. vi var ute och cyklade och sen hälsa vi på min mormor och morfar, det var jätte trevligt när mormor satt där min sin blommkatalog
aja nu måste vi fixa massa saker
pussar och kramar;*
//Maxi
www.dugillartyp.blogg.se <---mickiz blogg www.norafjallstrom.blogg.se <---- noras blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0