ingen rubrik

hej alla!
nu var det ett tag sen jag skrev märkte jag, jag har inte orkat blogga nått
kulturnatta var jävligt roligt
jag for dit med lina och mickiz vid 11 och jobbade lite grann sen så for vi till linas match, dom vann med typ 5-0 tror jag :) sen så åkte lina hem och duscha sen så tog vi bussen till stan och då for vi dit med wiberg. ja just det, mickiz följde inte för hon fick allergi chock elr vad det heter
sen när vi var framme så gick vi till hemmakväll och köpte energydryck, sen gick vi och träffa david, då gick vi bara runt, sen träffade vi madde och lite senare oliver
sen träffade vi många fler
iaf så var det fett kul, tack för den kvällen!
asså jag minns inget från förra veckan, hade egentligen tänkt skriva ett sjukt långt inlägg men om har sämre minne än en guldfisk så går det såhär:(
igår så var jag sjuk i typ 4-5 timmar:] hahah as fult:D
idag har det inte hänt så mkt, åkte till mamma
snart ska jag se scream 4 med carro, hoppas den är bra
imorrn så är det årsmöte på umeå legend, det taggas
men ska dra nu
herrå;*
//Maxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0