dikten

hej alla!
idag så läste jag upp dikteb åt sussana, hon gillade den ju! :O
asså undra vilka som har filmat egentligen.... hahah det var ett rent helvete!
jag glömde att jag skulle skriva upp den här, jag gedde den till sussana så jag kan inte skriva upp den heller.
aja fuck it
jag glömde skriva typ igår kanské det var?:] igår så var jag i skolan, var på lokalen. på lokalen så lekte jag med illrar, jag har döpt dom, elr dom är redan döpta men jag kallar dom iaf ''Killer'' och ''Piller''. jag körde också min MC, hahah det gick skita bra va fan, jag égde lina iaf, STOLT:] det blev ingen boxning igår heller, för jag var fett trött, somnade i soffan jao
sen gjorde jag inte såmkt mer
idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag är antagligen med mickz
imorrn är det ju kulturnatta, det taggar man fett! vilka träffar man där?:) jag ska även kolla på linas match, jag ska vara deras bästa supporter! jag kmr skrika sönder min hals jao. jag ska vara med lina, kanske wiberg och oliver på kulturnatta, jag vet inte än
och på söndag så ska jag och per göra ett bild projekt, hehehe det taggas inte så mkt, elr liiiite kanske men det kmr inte gå så bra tror jag
jag har också hört att den där senila gubbjäveln som sa att jorden går under, han har sagt att han har tagit fel datum, domedagen ska typ vara i maj säger han, men jag kmr ändå vara vaken vid tre inatt för att skratta åt han, fast jag tkr faktiskt lite synd om han, alla kmr hata han
just nu så sitter jag och ''lyssnar'' på närmickiz läser saga... fan vad drygt
men nu ska jag gå och be henne hålla käftten
aiit puss;*

//Maxi

Kommentarer
Postat av: ÅSTRÖMMM

JAG HAR JU AUTOMATLÅDA INTE NGT JÄVLA CP SAK SOM NI HADE!

2011-05-20 @ 15:34:17
URL: http://linaofrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0