dikt

tja alla, maxi här
just nu håller jag på att skriva en dikt till min läraré.... jag förlorade i straff poker så mitt straff blev att skriva en kärleksdikt och det är just det jag håller på med. den måste vara klar´tills imorrn, men jag orkar inte skriva mer just nu så jag fortsätter imorron bitti tror jag
det här 30 dagars skitet kmr jag inte göra på ett tag tror jag, men jag tar igen det senare
just nu sitter jag bara och degar och ska snart sova
idag har det inte hänt så mkt, jag har varit i skolan och typ spelat spel med mickiz, jag ägde henne! :D men jag måste erkänna hon var väldigt duktig
igår så hann jag inte blogga nåt, elr jag kände att jag inte pallade det
men igår så hände det inte mkt alls. först var jag med davi, sen for jag hem till baba, sen åt jag och skippade boxning.... aja baja:] men jag går nog på den på torsdag. har saknat boxning så sjukt mkt, om ni undra
men nu ska jag sova, måste ju ha min skönhetssömn
aja bloggar imorrn, pusshejs;*

//Maxi

 gull piston:]

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Hahaha :o Du slog mig ju när jag dansa :o :]

2011-05-17 @ 13:10:46
URL: http://Supersvensk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0