21 maj...

hej alla!
asså jag blir så jävla störd på allt snack om att jorden kmr gå under!
asså kan inte bara alla sluta snacka om det?! om det händer så kan vi inget göra åt det
jorden kmr sprängas i bitar... fuck that! asså det är inte sant va fan. vem tror på en gammal senil gubbjävel egentligen? asså serriöst, det låter väldigt dumt.. ''jag har läst i bibeln och pratat ned gud. jorden går under nu på lördag kl 3 så alla borde mysa'' asså det låter dumt som fan. visst det kanska händer nåt men inte fan ska väl hela jorden bli en enda stor jordbävning! dags att gå till prästen och säga att man har syndat då så jag kanske klarar mig i från synda floden. men jag fattar inte hur man kan tro på det, det har varit massa gubbar som har sagt att jorden ska gå under ett visst datum och sen var det inte det så dom byter datum till nästa helg och sen är det inte så också kmr dom med nån jävligt dålig bortförklaring typ '' nej men asså jag prata med din mamma och hon sa att hon hade sett en snusfläck på gatan så det måste ju vara ett tecken elr nåt sånt?!''också finns det ju gamlingen som påstog att vi var aliens i människokroppar, det visade sig att det inte var så. asså det händer bara massa självmord när folk kommer med såna där skit saker, det finns ju folk som blir så rädda att dom tar livet av sig för att dom inte vill vara med i katastrofen. jag däremot taggar då att vakna på lördagen och skratta åt alla som trodde på det. aja hoppas ni orkat läsa

//Maxi

Kommentarer
Postat av: Anonym

håller med dig

2011-05-18 @ 19:19:14
Postat av: linus lindmark

håller med dig

2011-05-18 @ 19:19:32
Postat av: jossee

undra vilken bortförklaring han kommer ha när världen inte går under;d

2011-05-18 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0