OB crew

tjenare allihopa
idag missa jag bolibompa:( första gången på typ ett halvår...
jag har inte bloggat på länge för att jag inte orkat
men jag har börjat skriva på en annan blogg nu också www.obcrew.blogg.se checka gullungar♥
idag har jag haft styrelsemöta på boxningen, det gick bra ifall ni undra
på skolan idag så hade vi tjej och killgrupper, på killgruppen så for vi och klättra klättervägg, hahah märkta att jag hade en sån jävla höjdskräck... det gick inte så bra på grund av den:( några av oss killar körde också basket och på basketen så stuka jag foten, jävla skit spel. jag hoppas att det inte är såpfotboll imorrn på skolan, ska vara med ändå fast min fot dödar mig
hade bara tänkt göra snabbt inlägg
skriver imorrn
pusshej;*

//Maxi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0